دیگر

PowerMac G5 پر PCI-E کے بجائے PCI-X کیوں؟

msharp

اصل پوسٹر
10 جولائی 2004
  • 18 فروری 2005
PCI-E استعمال کرنے والے کچھ نئے گرافک کارڈز ہیں اور ایسا لگتا ہے کہ یہ ایک رجحان ہے۔ تاہم، PowerMac G5 پر صرف PCI-X سلاٹس کیوں موجود ہیں لیکن PCI-E سلاٹس نہیں؟

میرا مطلب ہے، PCI-E کے مقابلے PCI-X کا کیا فائدہ ہے؟ کیا PCI-X ٹیک مستقبل میں بیکار ہو جائے گا اور PCI-E مرکزی دھارے کے طور پر کام کرے گا؟

میری لاعلمی کا شکریہ۔

robbieduncan

ناظم امیریٹس
24 جولائی 2002


ہیروگیٹ
  • 18 فروری 2005
زیادہ تر اس وجہ سے کہ پاور میک لاجک بورڈ کنٹرولر اب تھوڑا پرانا ہے اور PCI-E کو سپورٹ نہیں کرتا ہے۔ میں توقع کروں گا کہ اگلا اسپیڈ بمپ اسے تبدیل کر دے گا کیونکہ رینج کے سب سے اوپر گرافکس کارڈز PCI-E میں منتقل ہو رہے ہیں۔ وی

ونسنٹ ویگا

26 جنوری 2004
برطانیہ
  • 18 فروری 2005
PCIe مستقبل کا راستہ ہے۔ یہ AGP (گرافکس کارڈز)، PCI (TV کارڈز، وغیرہ) اور PCI-X (RAID کنٹرولرز، تیز رفتار ایتھرنیٹ، وغیرہ) کو تبدیل کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ بڑا، بہتر، تیز، زیادہ، وغیرہ، وغیرہ وغیرہ۔

پلیٹ فارم

30 دسمبر 2004
  • 18 فروری 2005
وجہ یہ ہے کہ جب ایپل پی ایم کے ساتھ آیا تو وہاں کوئی PCIe نہیں تھا لیکن میں شرط لگاتا ہوں کہ یہ جلد آئے گا۔

سورج سینکا ہوا

19 مئی 2002
  • 18 فروری 2005
PCI-X اور PCI-X 2.0 3.3V PCI سلاٹس کے ساتھ پسماندہ مطابقت رکھتے ہیں -- لہذا آپ کو اپنے پاس موجود PCI کارڈز کو کھونے کی ضرورت نہیں ہے۔

اس کے علاوہ اس نے میک میں دلچسپی رکھنے والی کچھ کمپنیوں کو آسانی سے نئی مشینوں میں منتقلی کی اجازت دی۔

اگر ایپل نے PCIe کو شامل کیا ہوتا تو جن لوگوں کو کارڈ استعمال کرنے کی ضرورت ہوتی ہے انہیں سوئچ کرنے سے پہلے سالوں انتظار کرنا پڑتا -- کیونکہ SCSI، آڈیو، ویڈیو وغیرہ اس مقدار میں نہیں تھے جس کی انہیں ضرورت تھی۔

---

لہذا اگلی پاور میک میں PCIe ویڈیو اور 3 PCI-X 2.0 توسیعی سلاٹ شامل کرنے کی توقع کریں -- اور 2 (یا 3) PCI-X 2.0 سلاٹ اور ایک PCIe توسیعی سلاٹ کا بیرونی موقع۔

ڈیول

18 جون 2003
مونٹانا
  • 18 فروری 2005
PCIe کافی پختہ نہیں تھا جب PM G5 کی 2 سال پہلے وضاحت کی گئی تھی۔ اب بھی، یہ عام مارکیٹ کے لیے کافی خون بہہ رہا ہے۔ میں پچھلی پوسٹس سے اتفاق کرتا ہوں کہ اگلی بڑی PM اپڈیٹ PCIe کی جائے گی، لیکن شاید اب بھی کچھ PCIx سلاٹ فراہم کرتا ہوں۔

سانٹاڈک

کو
21 اکتوبر 2003
ہونولولو
  • 18 فروری 2005
میرے خیال میں ایلین ویئر agp سے آگے pci-E کی طرف بڑھ رہا ہے، یہاں تک کہ ان کے (ڈیسک ٹاپ پلیسمنٹ/گیمنگ) لیپ ٹاپ میں بھی۔

afaik pciX کے پاس واقعی gfx کارڈ نہیں ہوں گے۔

G5 چپ سیٹوں پر pci-E اوپر کی اپ گریڈیبلٹی کے لیے واقعی اچھا ہو گا، کیونکہ میں ati/nvidia کو ہمیشہ کے لیے AGPs بنانا جاری نہیں دیکھ رہا ہوں۔ امید ہے کہ (اگرچہ کم امید ہے کہ میں تسلیم کرتا ہوں)، اس کے نتیجے میں ہماری ایپل جی ایف ایکس کارڈ کی خریداریوں کے لیے بھی کچھ لاگت کا فائدہ ہوگا۔

ravenvii

17 مارچ 2004
میلینکورین اسکائی وئیر
  • 18 فروری 2005
Santaduck نے کہا: G5 chipsets پر pci-E اوپر کی اپ گریڈیبلٹی کے لیے واقعی اچھا ہو گا، کیونکہ میں ati/nvidia کو ہمیشہ کے لیے AGPs بنانا جاری نہیں دیکھ رہا ہوں۔ امید ہے کہ (اگرچہ کم امید ہے کہ میں تسلیم کرتا ہوں)، اس کے نتیجے میں ہماری ایپل جی ایف ایکس کارڈ کی خریداریوں کے لیے بھی کچھ لاگت کا فائدہ ہوگا۔

شاید ہمیشہ کے لیے نہیں، لیکن آنے والے طویل عرصے کے لیے۔ وہ اب بھی کریسیکس کے لیے PCI ویڈیو کارڈ بنا رہے ہیں! ایم

منت

کو
19 ستمبر 2003
مونٹریال (کینیڈا)
  • 18 فروری 2005
مجھے یہ دیکھ کر خوشی ہوئی کہ ٹیک انڈسٹری کی تمام مارکیٹنگ ہائپ کام کر رہی ہے...

PCIe کو موجودہ APG 8x کارڈز سے کوئی فائدہ نہیں ہے۔ میں نے پہلے بھی کہا تھا لیکن ایسا لگتا ہے کہ کوئی بھی فورم کے سرچ فنکشن کو استعمال نہیں کرتا ہے... وجہ سادہ ہے: موجودہ AGP پورٹس موجودہ ویڈیو کارڈز سے سیر نہیں ہیں۔ بڑھنے کے لیے بہت زیادہ گنجائشیں ہیں (تقریباً 100%) اور یہ بہترین موجودہ کارڈز کی گنتی ہے۔ تو ذرا اس کے بارے میں سوچیں: آپ کے پاس اپنے موجودہ PM کے ساتھ x800 سے دوگنا تیز رفتار کارڈ ہو سکتا ہے!

PCI-e صرف ہائپ ہے اور صنعت کے لیے لاگت کو کم کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ مجھے نہیں معلوم کیوں لیکن ایسا لگتا ہے کہ PCI-e کارڈز کی قیمت AGP کارڈز سے کم ہے۔ اس کے علاوہ، PCI-e کارڈ لوئر اینڈ کارڈ بنانے کی اجازت دے گا جو کمپیوٹر کی ریم کو اپنی مرضی سے استعمال کرے گا، اس طرح لاگت میں کمی آئے گی۔

مجموعی طور پر، جب تک کہ اگلے سال ویڈیو کارڈ انڈسٹری میں کوئی بڑی بہتری نہیں آتی، AGP 8x ابھی تھوڑی دیر کے لیے کافی ہو گا، سنجیدہ گیمر کے لیے کم از کم ایک سال، عام گیمر/صارف کے لیے 2 - 3۔ بنیادی طور پر، اس کا مطلب ہے کہ ہم سیل کمپیوٹر/ویڈیو کارڈ دیکھیں گے اس سے پہلے کہ اس کا کوئی حقیقی استعمال ہو۔ اور اس وقت تک، PCI-e 2.0 معیار نیا معمول ہو جائے گا...

تو میں امید کرتا ہوں کہ آپ دیکھیں گے کہ میں کیوں کہتا رہتا ہوں کہ PCI-e ہمارے لیے کوئی فکر مند نہیں ہے۔

* چند مستثنیات ہیں: اگر آپ مثال کے طور پر SLI سیٹ اپ چاہتے ہیں، لیکن یہ شاید ہی ایک عام قسم کے استعمال کے طور پر اہل ہو، یہاں تک کہ سنجیدہ گیمر کے لیے بھی!

بلیک ہارٹ

کو
13 مارچ 2004
سیٹل
  • 18 فروری 2005
ویسے بھی ابھی واقعی کوئی فرق نہیں پڑتا۔ ویڈیو کارڈز فی الحال AGP کی مکمل بینڈوتھ استعمال نہیں کر رہے ہیں۔ PCI-E مستقبل میں زیادہ توسیع پذیری کی اجازت دے گا (اب سے دو سال؟ قیاس آرائی پر مبنی) لیکن فی الحال میں اس کی فکر نہیں کروں گا۔ ن

nek

26 اگست 2003
کینیڈا
  • 18 فروری 2005
میں ان لوگوں سے اتفاق کرتا ہوں جنہوں نے کہا ہے کہ ابھی تک PCIe کی ضرورت نہیں ہے، اور اگر ایپل اگلے پاور میکس میں AGP 8x اور PCI-X 2.0 کے ساتھ جاتا ہے تو مجھے حیرت نہیں ہوگی۔

533MHz پر PCI-X 2.0 درحقیقت PCIe 16x کی 4GB/s کی تھیوریٹیکل بینڈوتھ رکھتا ہے، سوائے PCIe کل 8GB/s اور اس کے سیریل کے لیے ایک ہی وقت میں دونوں سمتوں میں ڈیٹا بھیج سکتا ہے نہ کہ متوازی کے۔ اور PCIe 2.0 اس سے دوگنا ہو جائے گا جب یہ 2007 میں آئے گا۔

لیکن صرف اس لیے کہ نئے پاور میکس میں گرافکس کارڈز مستقبل میں مزید اپ گریڈ کیے جا سکیں گے، میں ترجیح دوں گا کہ اگر ایپل اگلے اپ گریڈ کے ساتھ PCIe کو شامل کرے۔ موجودہ صورتحال کے برعکس جہاں PCI سلاٹس کے لیے نئے کم درجے کے گرافکس کارڈ اب بھی دستیاب ہیں، AGP کے ساتھ ایسا نہیں ہوگا۔ اے ٹی آئی اب بھی Radeon 9200 PCI کارڈ بناتا ہے حالانکہ Macs کے پاس 1999 سے AGP ہے کیونکہ Macs کے پاس ابھی بھی سلاٹ موجود ہیں۔ ایک بار جب Apple PCIe میں چلا جاتا ہے، تو میں ATI سے ایک سے زیادہ نسل کے اعلیٰ درجے کے AGP کارڈ (زبانیں) بنانے کی توقع نہیں کروں گا، جس سے ہر ایک کو ایک بار اپ گریڈ کرنے کی اجازت ہوگی۔

بندر

کو
26 اگست 2004
بیٹھے
  • 19 فروری 2005
PCI-X 2.0 روایتی PCI معیار کا ایک نیا، تیز رفتار ورژن ہے، جو 533 میگا ٹرانسفر فی سیکنڈ (MTS) تک سگنلنگ کی رفتار کو سپورٹ کرتا ہے۔ PCI-X تفصیلات کے نظرثانی 1.0 نے PCI-X 66 اور PCI-X 133 ڈیوائسز کی وضاحت کی ہے جو 133 MTS تک، یا 64-bit ڈیوائس کے لیے 1Gbyte فی سیکنڈ سے زیادہ ڈیٹا منتقل کرتے ہیں۔

نظرثانی 2.0 میں دو نئے اسپیڈ گریڈز شامل کیے گئے ہیں: PCI-X 266 اور PCI-X 533، 4.3 گیگا بائٹس فی سیکنڈ تک بینڈوتھ کی پیشکش کرتے ہیں، PCI کی پہلی نسل سے 32 گنا زیادہ تیز۔ PCI-X 2.0 تصریح کی ایک اور بڑی خصوصیت نظام کی بھروسے میں اضافہ ہے۔ ای سی سی سپورٹ کو ہیڈر اور پے لوڈ دونوں کے لیے شامل کیا گیا ہے، جو خودکار سنگل بٹ ایرر ریکوری اور ڈبل بٹ ایرر ڈیٹیکشن فراہم کرتا ہے۔ یہ نئے معیارات اعلی بینڈوتھ کے کاروبار کے لیے اہم ایپلی کیشنز جیسے کہ فائبر چینل، RAID، نیٹ ورکنگ، InfiniBand میں آنے والی پیشرفت کے ساتھ رفتار برقرار رکھتے ہیں۔ فن تعمیر، SCSI، اور iSCSI۔

سے لیا http://www.pcisig.com/specifications/pcix_20/ جے

-جیف

18 فروری 2005
  • 19 فروری 2005
Mantat نے کہا: PCIe کو موجودہ APG 8x کارڈز سے کوئی فائدہ نہیں ہے۔ میں نے پہلے بھی کہا تھا لیکن ایسا لگتا ہے کہ کوئی بھی فورم کے سرچ فنکشن کو استعمال نہیں کرتا ہے... وجہ سادہ ہے: موجودہ AGP پورٹس موجودہ ویڈیو کارڈز سے سیر نہیں ہیں۔ بڑھنے کے لیے بہت زیادہ گنجائشیں ہیں (تقریباً 100%) اور یہ بہترین موجودہ کارڈز کی گنتی ہے۔ تو ذرا اس کے بارے میں سوچیں: آپ کے پاس اپنے موجودہ PM کے ساتھ x800 سے دوگنا تیز رفتار کارڈ ہو سکتا ہے!

گرافکس کارڈ کی کارکردگی میں 100% اضافہ ہونے میں زیادہ وقت نہیں لگے گا۔ GPU کی کارکردگی مور کے قانون سے زیادہ تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ ایم

منت

کو
19 ستمبر 2003
مونٹریال (کینیڈا)
  • 21 فروری 2005
جیف نے کہا: گرافکس کارڈ کی کارکردگی میں 100 فیصد اضافہ ہونے میں زیادہ وقت نہیں لگے گا۔ GPU کی کارکردگی مور کے قانون سے زیادہ تیزی سے بڑھ رہی ہے۔

پہلے 6800 کی ریلیز کی تاریخ کو دیکھیں، اب موجودہ مارکیٹ کی پیشکش کو دیکھیں۔ تقریباً ایک سال اور ہم اب بھی ایک ہی کارڈ کے ساتھ ہیں۔ GPU کی رفتار میں اضافہ لکیری نہیں ہے، وہ بڑھتے ہوئے ہیں: جب بھی مینوفیکچررز نئی چپ ٹیکنالوجی پر سوئچ کرتے ہیں اور ہر چپ کم از کم ایک سال تک چلتی ہے تو وہ بڑی چھلانگ لگاتے ہیں۔

اسی لیے میں نے کہا کہ APG 8x ابھی کچھ مہینوں، یا شاید ایک سال کے لیے کافی اچھا رہے گا۔ ذاتی طور پر، میں سمجھتا ہوں کہ موجودہ پیشکش کم از کم اگلی سردیوں تک رہے گی اور اس کے بعد بھی، یہ صرف سرفہرست کارڈ پرفارمرز ہیں جو APG8x کو سیر کرنے جا رہے ہیں۔ اس لیے مجھے نہیں لگتا کہ کم از کم ایک سال مزید پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں ہے۔ لیکن براہ کرم، ایپل، مجھے غلط ثابت کرو! ٹی

T.Rex

23 جون 2003
ٹورنٹو، آن
  • 21 فروری 2005
Mantat نے کہا: پہلے 6800 کی ریلیز کی تاریخ کو دیکھو، اب موجودہ مارکیٹ کی پیشکش کو دیکھو. تقریباً ایک سال اور ہم اب بھی ایک ہی کارڈ کے ساتھ ہیں۔ GPU کی رفتار میں اضافہ لکیری نہیں ہے، وہ بڑھتے ہوئے ہیں: جب بھی مینوفیکچررز نئی چپ ٹیکنالوجی پر سوئچ کرتے ہیں اور ہر چپ کم از کم ایک سال تک چلتی ہے تو وہ بڑی چھلانگ لگاتے ہیں۔

اسی لیے میں نے کہا کہ APG 8x ابھی کچھ مہینوں، یا شاید ایک سال کے لیے کافی اچھا رہے گا۔ ذاتی طور پر، میں سمجھتا ہوں کہ موجودہ پیشکش کم از کم اگلی سردیوں تک رہے گی اور اس کے بعد بھی، یہ صرف سرفہرست کارڈ پرفارمرز ہیں جو APG8x کو سیر کرنے جا رہے ہیں۔ اس لیے مجھے نہیں لگتا کہ کم از کم ایک سال مزید پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں ہے۔ لیکن براہ کرم، ایپل، مجھے غلط ثابت کرو!

یقینی طور پر، اگر آپ 6800 (یا ATI x800) متعارف کرائے جانے کے بعد سے تبدیلی کو دیکھیں تو چیزیں زیادہ نہیں بدلی ہیں - اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ اب بھی وہی فن تعمیر اور چپ ہے۔ تاہم، لائن کارڈز کے 6800 اور پچھلی نسلوں کے درمیان کارکردگی کے فرق کو دیکھیں (nVIDIA کے لیے fx5950 اور ATI کے لیے 9800pro)، اور یہ فرق ہے بہت بڑا - جب آپ 1600x1200 جیسے اعلی ریزولوشنز پر کارکردگی کے بارے میں بات کر رہے ہوں، خاص طور پر 4x AA اور 16x Ansio فلٹرنگ کے ساتھ، دوگنا، اور اس سے بھی زیادہ۔ آپ گرافکس کارڈ کی آخری نسل سے انکار نہیں کر سکتے کہ کارکردگی اور ٹیکنالوجی میں بہت بڑی چھلانگ تھی۔ یہ بھی ذہن میں رکھیں کہ گرافکس کارڈز کی موجودہ نسل کو بھی AGP کارڈ بننے کے لیے ڈیزائن کیا گیا تھا، پھر بنیادی طور پر PCIe بس پر کام کرنے کے لیے 'پورٹڈ' کیے گئے تھے۔ PCIe کا مکمل فائدہ اٹھانے کے لیے کارڈز کی اگلی نسل کو شروع سے ہی ڈیزائن کیا جائے گا۔

جہاں تک PCIe کا تعلق ہے، مجھے آپ سے کسی حد تک اختلاف کرنا پڑے گا۔ یہ سچ ہے کہ AGP 8x موجودہ کارڈز کے ساتھ رکاوٹ بننے کے قریب نہیں ہے، ظاہر ہے ہمیشہ ایسا نہیں ہوگا۔ مجھے ایسی ٹیکنالوجی کو اپنانے میں کوئی مسئلہ نظر نہیں آتا جو مستقبل کا معیار بن جائے۔ صرف یہی نہیں، بلکہ PCIe کو عمر بڑھنے والے PCI معیار کو تبدیل کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے (جو اب تقریباً ایک دہائی پرانا ہونا چاہیے) جو کہ 33MHz کی بس کی رفتار تک محدود ہے! یقینی طور پر آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ PCI اپنے پرائم سے گزر چکا ہے، اور جب کہ PCI-X معیاری PCI کے مقابلے میں ایک اچھی بہتری ہے، اس نے PCI کا متبادل بننے کے لیے درکار صنعت کی حمایت حاصل نہیں کی (اور نہ ہی یہ کبھی ہوگی)۔

تو PCIe کی حمایت کرنے والے اگلے PM نظرثانی میں کیا نقصان ہے؟ کچھ بھی مستقبل کا ثبوت نہیں ہے، لیکن PCI بس واضح طور پر باہر نکل رہی ہے۔

(لنک شامل کرنے کے لیے ترمیم کی گئی) بی

بڑا سر درد

یکم مارچ 2004
  • 21 فروری 2005
یہ سوال کہ آیا PCIe AGP پر ایک فائدہ ہے مکمل طور پر غیر متعلقہ ہے۔ حقیقت یہ ہے کہ اگلی نسل کے GPUs (NV5x اور R520) مقامی PCIe کنٹرولرز ہیں اور اس بات کی کوئی گارنٹی نہیں ہے کہ vid کارڈ بنانے والے AGP ورژن بنانے کے لیے AGP برج چپس استعمال کریں گے۔ یہ پہلے سے ہی ہونا شروع ہو گیا ہے، ATI X850XT AGP میں دستیاب نہیں ہے۔

لہذا، میک صارفین کے لیے vid کارڈ ٹیکنالوجی کو برقرار رکھنے کا کوئی دور دراز موقع حاصل کرنے کے لیے، ایک PCIe سلاٹ ضروری ہے۔ ایم

منت

کو
19 ستمبر 2003
مونٹریال (کینیڈا)
  • 22 فروری 2005
PCIe سلاٹ اہم؟
مجھے لگتا ہے کہ آپ میری بات کو بالکل یاد کر رہے ہیں۔ سب سے پہلے، اگر آپ موجودہ مارکیٹ کی پیشکش پر نظر ڈالیں، تو آپ دیکھیں گے کہ بہت سے PCIe کارڈز نہیں ہیں، اور زیادہ تر جو دستیاب ہیں وہ کم درمیانے درجے کے کارڈز ہیں۔ مینوفیکچررز اب بھی بہت سارے اے جی پی کارڈ فروخت کرتے ہیں اور ایسا کرتے رہیں گے جب تک کہ خریداروں کے پاس صرف اے جی پی پورٹ ہو۔

اگر آپ نہیں جانتے تھے، ویڈیو کارڈ مارکیٹ گیمرز کے ذریعہ چلائی جاتی ہے اور اندازہ لگائیں کیا؟ گیمرز AMD CPU اور بورڈ کا استعمال کرتے ہیں جس میں PCIe سلاٹ نہیں تھا۔ لہذا بنیادی طور پر PCIe کارڈز کی مانگ اب تک کم تھی اور آہستہ آہستہ بڑھنا شروع ہو جائے گی کیونکہ گیمرز بورڈ کو تبدیل کر رہے ہیں۔ لیکن اگر موجودہ بہترین کارڈز AGP پر دستیاب ہوں تو وہ کیوں بدلیں گے؟ وہ ممکنہ طور پر ویڈیو کارڈ مارکیٹ میں اگلے بڑے اپ ڈیٹ تک اپنے موجودہ سسٹم کو برقرار رکھنے جا رہے ہیں جو شاید تقریبا ایک سال میں ہوگا۔

اس وقت کے دوران، PCIe مارکیٹ زیادہ ترقی نہیں کرے گی، صرف نئے سسٹمز PCIe کارڈز پیش کریں گے اور وہ اعلیٰ درجے کی گیمرز مارکیٹ کا بڑا حصہ نہیں ہیں۔

بنیادی طور پر، اس کا مطلب یہ ہے کہ PCIe کے معیاری بننے میں ہمارے پاس ابھی ایک سال سے زیادہ کا وقت ہے اور اس وقت تک ہم PCIe 2.0 میں چلے جائیں گے۔ موجودہ PCIe پیشکش AGP2x دور کی طرح ہے جسے جلدی سے AGP4x سے تبدیل کر دیا گیا تھا۔ یہ نظریاتی طور پر اچھی بہتری ہے لیکن جب تک اسے استعمال کیا جائے گا، بہتر معیار سامنے آئے گا۔

آگے بڑھنے کی صلاحیت کے بارے میں سوچنا چھوڑ دیں، اپنی موجودہ ضروریات کے مطابق خریدیں اور جب آپ کی ضروریات بدل جائیں تو کمپیوٹر بیچیں! ٹی

T.Rex

23 جون 2003
ٹورنٹو، آن
  • 22 فروری 2005
Mantat نے کہا: اگر آپ نہیں جانتے تھے، ویڈیو کارڈ مارکیٹ گیمرز کے ذریعہ چلتی ہے اور اندازہ لگائیں کیا؟ گیمرز AMD CPU اور بورڈ کا استعمال کرتے ہیں جس میں PCIe سلاٹ نہیں تھا۔ لہذا بنیادی طور پر PCIe کارڈز کی مانگ اب تک کم تھی اور آہستہ آہستہ بڑھنا شروع ہو جائے گی کیونکہ گیمرز بورڈ کو تبدیل کر رہے ہیں۔ لیکن اگر موجودہ بہترین کارڈز AGP پر دستیاب ہوں تو وہ کیوں بدلیں گے؟ وہ ممکنہ طور پر ویڈیو کارڈ مارکیٹ میں اگلے بڑے اپ ڈیٹ تک اپنے موجودہ سسٹم کو برقرار رکھنے جا رہے ہیں جو شاید تقریبا ایک سال میں ہوگا۔

دراصل، میں اس حقیقت سے بخوبی واقف ہوں، ایک ایسا شخص ہونے کے ناطے جو اپنی گیمنگ رگ بناتا ہے اور صرف AMD cpu کا استعمال کرتا ہے۔ درحقیقت، میں ایک نیا سسٹم بنانے سے روک رہا تھا جب تک کہ AMD بورڈز PCIe کی حمایت نہیں کرتے کیونکہ (آپ کے کہنے کے برعکس) سب سے تیز ترین ویڈیو کارڈ دستیاب ہے، ATI x850XT *صرف* PCIe کے لیے دستیاب ہے - جیسا کہ Bidheade کا پہلے ہی ذکر کیا گیا ہے۔

میں آپ سے اتفاق کرتا ہوں کہ ویڈیو کارڈز کے لیے اگلی بڑی اپڈیٹ شاید ایک سال میں آئے گی - لیکن کیا آپ کے پاس کوئی ایسا سسٹم نہیں ہوگا جو ان نئے کارڈز کو سپورٹ کرے، بجائے اس کے کہ AGP سلاٹ کے ساتھ سردی میں چھوڑ دیا جائے؟ بی

بڑا سر درد

یکم مارچ 2004
  • 22 فروری 2005
Mantat نے کہا: PCIe سلاٹ اہم؟
مجھے لگتا ہے کہ آپ میری بات کو بالکل یاد کر رہے ہیں۔ سب سے پہلے، اگر آپ موجودہ مارکیٹ کی پیشکش پر نظر ڈالیں، تو آپ دیکھیں گے کہ بہت سے PCIe کارڈز نہیں ہیں، اور زیادہ تر جو دستیاب ہیں وہ کم درمیانے درجے کے کارڈز ہیں۔ مینوفیکچررز اب بھی بہت سارے اے جی پی کارڈ فروخت کرتے ہیں اور ایسا کرتے رہیں گے جب تک کہ خریداروں کے پاس صرف اے جی پی پورٹ ہو۔

اگر آپ نہیں جانتے تھے، ویڈیو کارڈ مارکیٹ گیمرز کے ذریعہ چلائی جاتی ہے اور اندازہ لگائیں کیا؟ گیمرز AMD CPU اور بورڈ کا استعمال کرتے ہیں جس میں PCIe سلاٹ نہیں تھا۔ لہذا بنیادی طور پر PCIe کارڈز کی مانگ اب تک کم تھی اور آہستہ آہستہ بڑھنا شروع ہو جائے گی کیونکہ گیمرز بورڈ کو تبدیل کر رہے ہیں۔ لیکن اگر موجودہ بہترین کارڈز AGP پر دستیاب ہوں تو وہ کیوں بدلیں گے؟ وہ ممکنہ طور پر ویڈیو کارڈ مارکیٹ میں اگلے بڑے اپ ڈیٹ تک اپنے موجودہ سسٹم کو برقرار رکھنے جا رہے ہیں جو شاید تقریبا ایک سال میں ہوگا۔

اس وقت کے دوران، PCIe مارکیٹ زیادہ ترقی نہیں کرے گی، صرف نئے سسٹمز PCIe کارڈز پیش کریں گے اور وہ اعلیٰ درجے کی گیمرز مارکیٹ کا بڑا حصہ نہیں ہیں۔

بنیادی طور پر، اس کا مطلب یہ ہے کہ PCIe کے معیاری بننے میں ہمارے پاس ابھی ایک سال سے زیادہ کا وقت ہے اور اس وقت تک ہم PCIe 2.0 میں چلے جائیں گے۔ موجودہ PCIe پیشکش AGP2x دور کی طرح ہے جسے جلدی سے AGP4x سے تبدیل کر دیا گیا تھا۔ یہ نظریاتی طور پر اچھی بہتری ہے لیکن جب تک اسے استعمال کیا جائے گا، بہتر معیار سامنے آئے گا۔

آگے بڑھنے کی صلاحیت کے بارے میں سوچنا چھوڑ دیں، اپنی موجودہ ضروریات کے مطابق خریدیں اور جب آپ کی ضروریات بدل جائیں تو کمپیوٹر بیچیں!

منٹت، کیا آپ واقعی آگے نظر آنے والے شخص نہیں ہیں؟

میں نے جو نکتہ بنایا وہ یہ ہے کہ بہترین کارڈز AGP نہیں ہیں۔ میرے پاس گیمنگ کے لیے A64 ہے اور میں Rage3d، NVNews، اور pcforums جیسی اکثر PC سائٹس کرتا ہوں۔ PC گیمرز دو چیزوں کے لیے گھوم رہے ہیں، SLI ٹیکنالوجی (جو PCIe ہے) اور تازہ ترین ATi نظرثانی جو PCIe کی طرف متعصب ہیں (وہ X850XT اور X800XL ہوں گے جو صرف PCIe ہیں)۔ میں جو نکتہ بنا رہا ہوں وہ یہ ہے کہ پی سی کی دنیا پہلے سے ہی منتقلی شروع کر رہی ہے (چاہے آپ ذاتی طور پر اسے پسند کریں یا نہ کریں)، خاص طور پر اعلیٰ مقام پر۔ Nforce4 دستیاب سب سے مشہور AMD چپ سیٹ ہے اور زیادہ تر شائقین اس چپ سیٹ پر اپ گریڈ ہونے کا انتظار کر رہے ہیں۔ اب جب کہ یہ یہاں ہے، اور ATi اور NVidia GPUs کی اگلی نسل صرف PCIe ہونے کے ساتھ، اس سے پتہ چلتا ہے کہ اعلی درجے کے PCIe کو اپنانے کی معقول حد تک توقع کی جا سکتی ہے۔

اور کم سرے پر، میرا مشورہ ہے کہ آپ Nvidia کی 6200 Turbocache ٹیکنالوجی اور ATi کی X300 ہائپرمیموری (دونوں PCIe پر مبنی) کے بارے میں پڑھیں۔ یہ دونوں طریقے ہیں بورڈ مینوفیکچررز کے لیے مقامی گرافکس RAM کی مقدار کو کم کرکے گرافکس سب سسٹم کی لاگت کو مزید کم کرنے کے لیے۔ لاگت کی بچت کو دیکھتے ہوئے، توقع کریں کہ نچلے درجے کے لوگ واقعی اس کو بھی آگے بڑھائیں گے۔

نقطہ یہ ہے کہ، PCIe یہاں ہے. میں یہ بحث نہیں کر رہا ہوں کہ یہ تکنیکی طور پر بہتر ہے یا نہیں۔ NVidia اور Ati واقعی اسے اعلی اور کم سرے پر آگے بڑھا رہے ہیں۔ PCIe کے بہت سے فوائد ہیں جیسے SLI (ATI اپنے ورژن کو کچھ اور کہہ رہا ہے) جو گیمرز/پرجوشوں کو اپنی طرف متوجہ کر رہا ہے (یہاں تک کہ وہ لوگ جو صرف 1 vid کارڈ خریدنے کا ارادہ رکھتے ہیں SLI بورڈ چاہتے ہیں)۔ اس رفتار کو دیکھتے ہوئے، میں سوچوں گا کہ ایپل کے لیے vid کارڈ کے فرنٹ پر PCIe کو سپورٹ کرنا اہم ہے۔ میرا مطلب ہے، وڈ کارڈ مینوفیکچررز کو میک کارڈ تیار کرنے کے لیے کافی مشکل کوشش کر رہی ہے جب کہ واقعی انہیں صرف ایک مختلف BIOS کی ضرورت ہے (لہذا انتخاب کی کمی)، تصور کریں کہ چھوٹے MAC AGP پروڈکشن کو چلانے کے لیے انہیں اس بات پر قائل کرنا کتنا مشکل ہوگا۔ ان کے کارڈز کا جب وہ PCIe پر توجہ مرکوز کر رہے ہوں۔ بی

بڑا سر درد

یکم مارچ 2004
  • 22 فروری 2005
Mantat نے کہا: PCIe سلاٹ اہم؟
مجھے لگتا ہے کہ آپ میری بات کو بالکل یاد کر رہے ہیں۔ سب سے پہلے، اگر آپ موجودہ مارکیٹ کی پیشکش پر نظر ڈالیں، تو آپ دیکھیں گے کہ بہت سے PCIe کارڈز نہیں ہیں، اور زیادہ تر جو دستیاب ہیں وہ کم درمیانے درجے کے کارڈز ہیں۔ مینوفیکچررز اب بھی بہت سارے اے جی پی کارڈ فروخت کرتے ہیں اور ایسا کرتے رہیں گے جب تک کہ خریداروں کے پاس صرف اے جی پی پورٹ ہو۔

یار کیا آپ وقت سے پیچھے ہیں، اے ٹی آئی رینج میں اب اے جی پی کارڈز سے زیادہ PCIe کارڈز ہیں، خاص طور پر ہائی اینڈ پر۔ اور NVidia کی طرف، ہائی اینڈ کو 6800Ultra، 6800GT اور 6600GT کے PCIe ورژن کے ساتھ اچھی طرح سے تعاون حاصل ہے۔ صرف ایک لاپتہ وینیلا 6800 ہے جو صرف AGP رہتا ہے۔ ایم

منت

کو
19 ستمبر 2003
مونٹریال (کینیڈا)
  • 23 فروری 2005
دوستو، پرسکون ہو جاؤ... مجھے لگتا ہے کہ تم میرے خیال پر عمل نہیں کر رہے، صرف یہ سوچ کر کہ 'بہترین بہتر ہے'۔

جیسا کہ میں نے کہا، میں اس بات سے اتفاق کرتا ہوں کہ اگر ایپل PCIe بس فراہم کرے تو اچھا ہو گا، لیکن وہ اگلی نظرثانی کے لیے نہیں کریں گے جس وجہ سے میں نے اوپر اور دوسری پوسٹس میں بیان کیا ہے۔

اب، معذرت لیکن مجھے ایک شوقین گیمنگ سے زیادہ مضحکہ خیز کوئی چیز نہیں لگتی جو آگے کی مطابقت کی تلاش میں ہے۔ ہم سب جانتے ہیں کہ بڑی رفتار میں اضافہ ٹیکنالوجی کی تبدیلیوں کے ساتھ کیا جاتا ہے، ٹیکنالوجی میں اضافہ معمولی ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر، 9800 بمقابلہ x800 اور x800 بمقابلہ x850 کا موازنہ کریں۔ لہذا، اگر ٹیکنالوجی میں بڑی تبدیلیاں ہر 1-2 سال بعد کی جاتی ہیں، تو آپ ہر ٹکنالوجی کی تبدیلی پر ہر 6 ماہ بعد کچھ حصوں کو تبدیل کرنے کے بجائے ایک نیا سسٹم بنانے/خریدنے سے بہتر ہے۔ اور یہ ٹیکنالوجی تبدیلیاں مطابقت نہیں رکھتیں: PCI بمقابلہ AGP بمقابلہ PCIe... جب تک PCIe کارڈز AGP سے معمولی طور پر تیز ہوں گے میرے خیال میں ہم سیل پر مبنی ویڈیو کارڈز کے قریب ہوں گے جو باقی سب کچھ متروک کر دے گا۔ تو ہاں، میں آگے سوچ رہا ہوں ؛-)

چونکہ AGP کی موجودہ کارکردگی تقریباً PCIe جیسی ہے، اس لیے ایپل یا ہمیں PCIe، ابھی تک آگے بڑھنے کی ضرورت نہیں ہے۔ میں اس خود کار طریقے سے یا موسم سرما میں اپنی تقریر کو تبدیل کر سکتا ہوں، لیکن ابھی، ایسا کرنے کی کوئی وجہ نہیں ہے۔ اگر آپ اس وقت تک نیا PM خرید سکتے ہیں تو آگے بڑھیں۔ لیکن جب آپ پیداواری ماحول میں ہوتے ہیں، تو آپ ٹیکنالوجی نہیں خریدتے، آپ ایسے اوزار خریدتے ہیں جن کی آپ کو ابھی ضرورت ہے۔ میرے پاس فی الحال ایک PM ہے اور جیسے ہی PCIe دستیاب ہوں گے اور ایک جائز کارکردگی کو فروغ دینے کے ساتھ، میں شاید ایک نیا حاصل کرنے کے لیے اپنا سسٹم بیچ دوں گا۔ میں شاید ایسا کرنے سے 100$ سے زیادہ کا نقصان نہیں کروں گا۔ ایس

saabmp3

کو
22 جولائی 2002
ٹاکوما، WA
  • 23 فروری 2005
اوپر گرافکس کارڈ کی بحث سے قطع نظر (جس کے بارے میں میں پوری طرح سے نہیں جانتا ہوں، اس لیے میں صرف اپنی باخبر رائے پیش کروں گا کہ PCIe gfx کارڈز AGP کے مقابلے میں مستقبل ہیں)، PCIX کو لاگو کرنا بہت آسان ہے۔ PCIe 1.0 کے مقابلے میں ایک چپ سیٹ۔ اتنا آسان. ایپل نے اسے شامل نہیں کیا کیونکہ ہدف بنائے گئے صارفین کے لیے نسبتاً کم قیمت میں اضافہ کرنا بہت زیادہ کام ہے۔

بین

GFLPraxis

17 مارچ 2004
  • 23 فروری 2005
msharp نے کہا: PCI-E استعمال کرنے والے کچھ نئے گرافک کارڈز ہیں اور ایسا لگتا ہے کہ یہ ایک رجحان ہے۔ تاہم، PowerMac G5 پر صرف PCI-X سلاٹس کیوں موجود ہیں لیکن PCI-E سلاٹس نہیں؟

میرا مطلب ہے، PCI-E کے مقابلے PCI-X کا کیا فائدہ ہے؟ کیا PCI-X ٹیک مستقبل میں بیکار ہو جائے گا اور PCI-E مرکزی دھارے کے طور پر کام کرے گا؟

میری لاعلمی کا شکریہ۔


1) ایپل نے PCIe کے باہر ہونے اور اپ گریڈ نہ ہونے سے پہلے PCI-X کو G5 پر رکھا۔
2) PCIe انٹیل، آئی بی ایم اور ایپل کے مدمقابل کی ملکیت ہے۔
3) PCI-X پیچھے کی طرف PCI کارڈز کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے۔ PCIe پرانے PCI-X کارڈز استعمال نہیں کر سکتے ہیں۔

زیادہ تر کمپیوٹرز نارمل PCI استعمال کرتے ہیں اور AGP سلاٹ کو تبدیل کرنے کے لیے PCIe استعمال کرتے ہیں۔ میرے خیال میں ایپل کو پرانے کارڈز کے لیے PCI-X رکھنا چاہیے اور گرافکس کے لیے بھی PCIe استعمال کرنا چاہیے۔

پرکھ

کو
2 فروری 2005
مینیسوٹا
  • 23 فروری 2005
یہ سب پیچھے کی مطابقت میں ہے ....

بندر

کو
26 اگست 2004
بیٹھے
  • 23 فروری 2005
PCIE انہی ترمیمات سے گزرے گا جیسا کہ AGP نے کیا تھا، حالانکہ ہمارے پاس SLI ہے۔ گیمز ڈیزائنرز جلد ہی ان خصوصیات اور بینڈ وِتھ کا استعمال کریں گے جو PCIE اور SLI کے ساتھ پیش کیے جاتے ہیں۔

یہ بہت دلچسپ ہو گا اگر یہ سیل چپ گرافکس کارڈز تک پہنچ جاتی ہے، اگر یہ پوری طرح زندہ رہتی ہے۔ پھر اسے بس کا بھرپور استعمال کرنے کے قابل ہونا چاہیے۔

PCI-X کو اصل PCI بس کی طرح PCIE کے متبادل کے طور پر ڈیزائن کیا گیا تھا، لیکن یہ اعلی درجے کی مشینوں جیسے سرورز وغیرہ کے لیے تھا انٹرفیس

لیکن صرف 2.0 اور 2.5 GHZ پاور میک G5 پر ایک نظر ڈالیں، اگر آپ Apple سٹور پر جا کر CTO مشین بناتے ہیں تو آپ OSX Server - Raid - Fiber Channel اور 8 Gig of Ram اور پسند شامل کر سکتے ہیں۔

تو آخر میں آپ ایک میک سرور کے ساتھ ختم ہوتے ہیں- اسے پی سی کے ساتھ کرنے کی کوشش کرتے ہیں!