فورمز

M1 GPU کا استعمال میموری پول سے کم ہو رہا ہے؟

ایم

میجر مائیک

اصل پوسٹر
15 مئی 2012
  • 31 جنوری 2021
ہیلو،

GPU کو چلانے کے لیے M1 میموری پول سے کتنی ریم لیتا ہے؟

میں اسے میوزک پروڈکشن کے لیے حاصل کرنا چاہتا ہوں اور میں 16 گیگس سے خوش ہوں گا لیکن مجھے یقین نہیں ہے کہ GPU کتنی میموری استعمال کر رہا ہے، خاص طور پر بیرونی ڈسپلے کے ساتھ؟

warp9

8 جون 2017
  • 31 جنوری 2021
اسے ڈسپلے چلانے کے لیے صرف چند میگا بائٹس کی ضرورت ہوتی ہے لیکن GPUs کا استعمال مشین لرننگ، پکسل اری اور خصوصی حسابات کے لیے بھی کیا جاتا ہے۔ یہ واقعی اس سافٹ ویئر پر منحصر ہے جو آپ استعمال کر رہے ہیں۔

Prefs میں ارد گرد دیکھیں اور دیکھیں کہ کیا آپ GPU کی ترتیبات کو دیکھ سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، فوٹوشاپ GPUs کا بھاری استعمال کر سکتا ہے لیکن اسے غیر فعال بھی کیا جا سکتا ہے۔
ردعمل:بکتر بند میں

ویزیک

30 جون، 2019


  • 31 جنوری 2021
AA آن کے ساتھ 1080p ہائی سے بہت گرافکس سیٹنگز پر گیمنگ کے لیے، آپ کو 4GB سے 6GB ویڈیو میموری کی ضرورت ہوگی۔

کیا آپ کو 2021 میں گیمنگ کے لیے کتنی ویڈیو میموری (VRAM) کی ضرورت ہے؟

معلوم کریں کہ جدید دور کی جدید ترین AAA گیمز کے لیے مختلف ریزولوشنز اور گرافکس سیٹنگز پر گیمنگ کے لیے آپ کو گرافکس کارڈ میں کتنی ویڈیو میموری (VRAM) کی ضرورت ہے۔ ویڈیو میموری یا VRAM ایک تیز رفتار DRAM (ڈائنامک RAM) ہے جو مجرد گرافکس کارڈز یا ویڈیو کارڈز میں استعمال ہوتی ہے۔ یہ ایک بفر میموری ہے، بس... graphicscardhub.com
اگر آپ گیمنگ نہیں کر رہے ہیں، تو آپ کے مانیٹر کی ریزولوشن اور رنگ کی گہرائی کے لحاظ سے صرف چند سو ایم بی کا امکان ہے۔ ایک بار جب آپ 4K اور لاکھوں رنگوں تک پہنچ جاتے ہیں تو یہ بہت زیادہ ہو سکتا ہے، یہاں تک کہ ویب براؤزنگ جیسے کاموں کے لیے:

ہمیں 4k ویب براؤزنگ ٹیسٹ کے دوران واحد ممکنہ مسئلہ ملا جہاں ہماری لاگنگ نے 1,260MB ویڈیو میموری استعمال کرتے ہوئے ویڈیو کارڈز دکھائے۔ اس کو تناظر میں رکھنے کے لیے، یہ ویڈیو میموری سے تقریباً 3 گنا زیادہ ہے جو کہ اگر ہم 1080p مانیٹر پر وہی کام انجام دیتے تو استعمال ہوتی۔

4K مانیٹر کی ضروریات اور استعمال

معیاری 1080p ڈسپلے کے طور پر 4k ڈسپلے میں پکسلز کی تعداد تقریباً چار گنا ہوتی ہے جس کے نتیجے میں تصویر کے معیار میں بہت زیادہ بہتری آتی ہے۔ لیکن چونکہ ٹیکنالوجی اب بھی نسبتاً نئی ہے اس بارے میں بہت سارے سوالات اور غلط فہمیاں ہیں کہ آپ کو 4k مانیٹر چلانے کے لیے کیا ضرورت ہے۔ تاکہ... www.pugetsystems.com آخری ترمیم: جنوری 31، 2021
ردعمل:ٹیگبرٹ The

لیمن

14 اکتوبر 2008
  • 1 فروری 2021
میجر مائیک نے کہا: ہیلو،

GPU کو چلانے کے لیے M1 میموری پول سے کتنی ریم لیتا ہے؟

میں اسے میوزک پروڈکشن کے لیے حاصل کرنا چاہتا ہوں اور میں 16 گیگس سے خوش ہوں گا لیکن مجھے یقین نہیں ہے کہ GPU کتنی میموری استعمال کر رہا ہے، خاص طور پر بیرونی ڈسپلے کے ساتھ؟

میں اس کی فکر نہیں کروں گا۔ تمام سسٹمز بنیادی افعال سے نمٹنے کے لیے کچھ میموری محفوظ رکھتے ہیں، M1 اس سلسلے میں انٹیل مشینوں سے زیادہ مختلف نہیں ہے۔ GPU آپ کی RAM کو کینبلائز نہیں کرے گا۔ یہ بتانے کی ضرورت نہیں ہے کہ آپ کا میوزک پروڈکشن سافٹ ویئر ممکنہ طور پر پروسیسنگ کرنے کے لئے GPU کا استعمال کرتا ہے۔ ایم

ماڈرنیپ

21 جون 2010
  • 1 فروری 2021
M1 GPU نے Intel مشینوں کی طرح RAM مختص نہیں کی ہے، جہاں GPU میں شاید 1.5GB سیٹ ہو گی جسے CPU استعمال نہیں کر سکتا۔ اگر آپ GPU اتنا مشکل استعمال نہیں کر رہے ہیں، تو آپ کے پاس CPU کے لیے زیادہ تر RAM دستیاب ہوگی۔
ردعمل:mds1256 اور LeeW The

لیمن

14 اکتوبر 2008
  • 1 فروری 2021
Modernape نے کہا: M1 GPU میں Intel مشینوں کی طرح RAM مختص نہیں ہے، جہاں GPU میں شاید 1.5GB سیٹ ہو گی جسے CPU استعمال نہیں کر سکتا۔ اگر آپ GPU اتنا مشکل استعمال نہیں کر رہے ہیں، تو آپ کے پاس CPU کے لیے زیادہ تر RAM دستیاب ہوگی۔

آپ یہ کیسے جانتے ہیں؟ ایم

ماڈرنیپ

21 جون 2010
  • 1 فروری 2021
لیمان نے کہا: تمہیں یہ کیسے معلوم ہوا؟
ایم 1 ایس او سی یونیفائیڈ میموری آرکیٹیکچر - گوگل سرچ
ردعمل:mds1256، چابیگ اور کنزیومرائٹس The

لیمن

14 اکتوبر 2008
  • 1 فروری 2021
Modernape نے کہا: ایم 1 ایس او سی یونیفائیڈ میموری آرکیٹیکچر - گوگل سرچ

اس سے آپ کے دعوے کی حمایت کیسے کی جائے گی؟ میں جو پوچھ رہا ہوں وہ یہ ہے کہ - کیا آپ کے پاس کوئی حقیقت پسندانہ ثبوت ہے، یا کسی ایسے ذریعہ کا حوالہ ہے جو اس طرح کے حقائق پر مبنی ثبوت پیش کرتا ہے کہ GPU میموری مختص انٹیل اور Apple GPUs پر مختلف طریقے سے کام کرتا ہے؟ دونوں سی پی یو اور جی پی یو کے درمیان مشترکہ آخری سطح کے کیشے کے ساتھ متحد میموری فن تعمیر کا استعمال کرتے ہیں۔ M1 یقینی طور پر GPU کے استعمال کے لیے کچھ میموری محفوظ رکھتا ہے، حالانکہ مجھے یقین نہیں ہے کہ کتنی ہے۔ ایم

ماڈرنیپ

21 جون 2010
  • 1 فروری 2021
لیمن نے کہا: یہ آپ کے دعوے کی تائید کیسے کرے گا؟ میں جو پوچھ رہا ہوں وہ یہ ہے کہ - کیا آپ کے پاس کوئی حقیقت پسندانہ ثبوت ہے، یا کسی ایسے ذریعہ کا حوالہ ہے جو اس طرح کے حقائق پر مبنی ثبوت پیش کرتا ہے کہ GPU میموری مختص انٹیل اور Apple GPUs پر مختلف طریقے سے کام کرتا ہے؟ دونوں سی پی یو اور جی پی یو کے درمیان مشترکہ آخری سطح کے کیشے کے ساتھ متحد میموری فن تعمیر کا استعمال کرتے ہیں۔ M1 یقینی طور پر GPU کے استعمال کے لیے کچھ میموری محفوظ رکھتا ہے، حالانکہ مجھے یقین نہیں ہے کہ کتنی ہے۔
واہ، آپ نے ان مضامین کو جلدی سے پڑھ لیا ہوگا۔ ارے رکو. آپ نے انہیں نہیں پڑھا آپ نے۔
ردعمل:ایم ڈی ایس 1256، جیرک اور چابیگ The

لیمن

14 اکتوبر 2008
  • 1 فروری 2021
Modernape نے کہا: واہ، آپ نے ان مضامین کو جلدی پڑھ لیا ہوگا۔ ارے رکو. آپ نے انہیں نہیں پڑھا آپ نے۔

مجھے پورا یقین ہے کہ میں ان میں سے سب سے زیادہ متعلقہ پڑھتا ہوں۔ میں دسمبر میں اپنا یونٹ حاصل کرنے کے بعد سے M1 GPU کا تکنیکی تجزیہ اور نچلی سطح کی بینچ مارکنگ بھی کر رہا ہوں۔ یہی وجہ ہے کہ میں پوچھ رہا ہوں، ہو سکتا ہے کہ وہاں کچھ نئی تکنیکی معلومات موجود ہوں جس کے بارے میں مجھے ابھی تک علم نہیں ہے۔ سی

چابیگ

6 ستمبر 2002
  • 1 فروری 2021
آپ کے سوال کا جواب دینا ناممکن ہے۔ یہ پوچھنے جیسا ہے کہ TextEdit کتنی میموری استعمال کرتا ہے۔ یہ سب اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کیا کر رہے ہیں۔ سی پی یو اور جی پی یو اپنی ضروریات کے مطابق ریم کو شیئر کرتے ہیں جو لمحہ بہ لمحہ تبدیل ہوتی رہتی ہے۔

یہاں ایک ایپل حوالہ ہے:

Apple Silicon Macs کے نئے سسٹم فن تعمیر کو دریافت کریں - WWDC20 - ویڈیوز - Apple Developer

دریافت کریں کہ Apple سلکان والے Macs Apple کے System-on-Chip (SoC) فن تعمیر کا استعمال کرتے ہوئے کس طرح جدید فوائد فراہم کریں گے۔ ایک متحد کا فائدہ اٹھانا... developer.apple.com
اقتباس،
ہر چیز کو ایک چپ میں بنانا سسٹم کو ایک متحد میموری فن تعمیر فراہم کرتا ہے۔

اس کا مطلب ہے کہ GPU اور CPU ایک ہی میموری پر کام کر رہے ہیں۔ گرافکس کے وسائل، جیسے کہ بناوٹ، تصاویر اور جیومیٹری ڈیٹا، CPU اور GPU کے درمیان موثر طریقے سے شیئر کیے جا سکتے ہیں، بغیر کسی اوور ہیڈ کے، کیونکہ PCIe بس میں ڈیٹا کاپی کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

کریونک

8 ستمبر 2003
  • 1 فروری 2021
لیمن نے کہا: مجھے یقین ہے کہ میں ان میں سے سب سے زیادہ متعلقہ پڑھتا ہوں۔ میں دسمبر میں اپنا یونٹ حاصل کرنے کے بعد سے M1 GPU کا تکنیکی تجزیہ اور نچلی سطح کی بینچ مارکنگ بھی کر رہا ہوں۔ یہی وجہ ہے کہ میں پوچھ رہا ہوں، ہو سکتا ہے کہ وہاں کچھ نئی تکنیکی معلومات موجود ہوں جس کے بارے میں مجھے ابھی تک علم نہیں ہے۔

انٹیل ڈیسک ٹاپ اور لیپ ٹاپ چپس UMA استعمال نہیں کرتے، وہ مشترکہ میموری استعمال کرتے ہیں۔ Intel پر، GPU کو استعمال کرنے کے لیے RAM کا ایک تقسیم شدہ حصہ مختص کرنا ہوگا۔ CPU GPU کے لیے مختص پارٹیشن تک رسائی حاصل نہیں کر سکتا اور اس کے برعکس۔ لہذا آپ کو اب بھی پارٹیشنز کے درمیان ڈیٹا کاپی کرنے کی ضرورت ہے۔

متحد میموری اور مشترکہ میموری کے درمیان پورا فرق تقسیم کاری کی کمی ہے۔ GPU اور CPU میموری کے ایک ہی بلاک تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ انٹیل کے مقابلے میں یہ دو مخصوص فوائد فراہم کرتا ہے:

1. ویڈیو میموری کے طور پر استعمال کرنے کے لیے RAM کو پہلے سے مختص کیے بغیر، آپ کو ویڈیو میموری کی مخصوص حدود (1.5GB جس کا پہلے ذکر کیا گیا ہے) سے نمٹنے کی ضرورت نہیں ہے، اور CPU اور GPU کی طلب کے درمیان زیادہ آسانی سے توازن قائم کر سکتے ہیں۔
2. بفرز کو کاپی کرنے کی ضرورت نہ ہونے کا مطلب ہے کہ کچھ قابل پیمائش RAM بچت، میموری بینڈوڈتھ پر کم دباؤ، اور تھوڑا سا لیٹنسی بڑھانا۔

یہ فوائد ایک وجہ ہیں کہ گیم کنسولز UMA استعمال کرتے ہیں۔ یادداشت اور تاخیر کی بچت ان کی ضرورت کے GDDR پر لاگت کو کم رکھنے میں مدد کرتی ہے۔
ردعمل:بکتر بند اور jdb8167 The

لیمن

14 اکتوبر 2008
  • 1 فروری 2021
کریونک نے کہا: انٹیل ڈیسک ٹاپ اور لیپ ٹاپ چپس UMA استعمال نہیں کرتے، وہ مشترکہ میموری استعمال کرتے ہیں۔ Intel پر، GPU کو استعمال کرنے کے لیے RAM کا ایک تقسیم شدہ حصہ مختص کرنا ہوگا۔ CPU GPU کے لیے مختص پارٹیشن تک رسائی حاصل نہیں کر سکتا اور اس کے برعکس۔ لہذا آپ کو اب بھی پارٹیشنز کے درمیان ڈیٹا کاپی کرنے کی ضرورت ہے۔

انٹیل دستاویزات آپ سے متفق نہیں ہیں۔

https://software.intel.com/sites/default/files/managed/db/88/The-Architecture-of-Intel-Processor-Graphics-Gen11_R1new.pdf#page19
جہاں تک میں دوبارہ بھرتا ہوں، انٹیل کم از کم سینڈی برج سے، شاید اس سے پہلے یونیفائیڈ میموری استعمال کر رہا ہے۔ کچھ پابندیاں ہو سکتی ہیں، 100% یقین نہیں۔ آخری ترمیم: فروری 1، 2021
ردعمل:اے اے پی ایل جیک ٹی

سامان

29 جولائی 2011
  • 1 فروری 2021
majormike نے کہا: میں اسے موسیقی کی تیاری کے لیے حاصل کرنا چاہتا ہوں اور میں 16 gigs سے خوش ہوں گا لیکن مجھے یقین نہیں ہے کہ GPU کتنی میموری استعمال کر رہا ہے، خاص طور پر بیرونی ڈسپلے کے ساتھ؟
جب تک کہ کوئی 16GB M1 مشین سے میموری پریشر ریڈنگ کے ساتھ واپس رپورٹ نہ کرے جو آپ کے مطلوبہ کام کے بوجھ کے قریب ہے - کسی کا اندازہ۔ 'میوزک پروڈکشن' شروع کرنے کے لیے سٹرنگ کا ایک ٹکڑا ہے (رام کا استعمال مکمل طور پر اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کس قسم کے ورچوئل آلات اور پلگ ان استعمال کر رہے ہیں)۔ کچھ میوزک ایپس میں کافی وسیع و عریض UIs ہوتے ہیں، اور کچھ ہائی-ریز ڈسپلے چلانے کے لیے ویڈیو کے لیے مختص کردہ زیادہ RAM کی ضرورت ہوگی - خاص طور پر اگر آپ اسکیلڈ موڈز استعمال کر رہے ہیں جہاں ہر چیز کو اندرونی بفر میں پیش کیا جاتا ہے اور پھر نمونہ اتارا جاتا ہے۔

مشکلات یہ ہیں کہ، ایک M1 نہ صرف آپ کا کام کرے گا، بلکہ اسے تیزی سے کرے گا کیونکہ یہ ہمہ جہت زیادہ موثر ہے اور جو کچھ آپ چکر لگاتے ہوئے کھوتے ہیں، وہ آپ جھولوں پر حاصل کرتے ہیں - اور یوٹیوب کے بہت سارے ڈیمو موجود ہیں جو اسے چلاتے ہوئے دکھاتے ہیں۔ لاجک پرو ٹریکس اور آلات کا شیڈ لوڈ۔

تاہم، محفوظ مفروضہ یہ ہے کہ اگر آپ کے ورک فلو کو درحقیقت انٹیل پر 16GB سے زیادہ کی ضرورت ہے تو یہ کم از کم فائدہ Apple Silicon پر 16GB سے زیادہ سے اور اعلیٰ ترین Apple Silicon سسٹم کے سامنے آنے کا انتظار کرنا بہتر ہوگا۔ یہاں تک کہ اگر ایک M1 کرسکتا ہے۔ فی الحال ایک اعلیٰ درجے کے Intel iMac یا 16' MBP سے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کریں، چھ ماہ کے عرصے میں اس کے چہرے پر ریت اکھڑ جائے گی - یہ عجیب و غریب وقفہ جہاں انٹری لیول میک بظاہر زیادہ مہنگے سے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہیں، اس کے لیے نہیں چلیں گے۔ طویل - ایپل اسے جاری رکھنے کا متحمل نہیں ہوسکتا یا یہ اعلی کے آخر میں میک کی فروخت کو مارنے والا ہے۔

اس نے کہا، آپ کو اس بات کا یقین کرنے کی ضرورت ہے کہ آپ واقعی کرتے ہیں سب سے پہلے اپنے انٹیل میک پر تمام رام کی ضرورت ہے (میموری پریشر کو دیکھیں)۔

ویڈیو ریم کے لحاظ سے، M1 کا انٹیل انٹیگریٹڈ گرافکس والے MacBook یا Mini سے بہتر ہونا تقریباً یقینی ہے۔ بمقابلہ ایک iMac کہ صرف 8GB+ VRAM کے ساتھ ایک مجرد GPU ہے، یہ بتانا مشکل ہے۔

(اس کے علاوہ، آپ کو احتیاط سے جانچنے کی ضرورت ہے کہ آیا تمام پلگ ان، ڈرائیورز وغیرہ، جن کی آپ کو ضرورت ہے وہ ابھی تک بگ سور کے ساتھ مطابقت رکھتے ہیں، M1 کو چھوڑ دیں...)

Modernape نے کہا: واہ، آپ نے ان مضامین کو جلدی پڑھ لیا ہوگا۔ ارے رکو. آپ نے انہیں نہیں پڑھا آپ نے۔

کسی کو مؤثر طریقے سے 'گو گوگل' پر جانے کے لیے کہنا خاص طور پر اس وقت مددگار نہیں ہوتا جب انٹرنیٹ جعلی معلومات اور بے بنیاد قیاس آرائیوں کے ساتھ تیر رہا ہو۔ سب کچھ جو میں نے دیکھا ہے۔ ایپل سے انتہائی مبہم، تکنیکی معلومات سے زیادہ مارکیٹنگ ہے، اور 'یونیفائیڈ میموری تیز ہے کیونکہ ڈیٹا کو ڈیوائسز کے درمیان کاپی کرنے کی ضرورت نہیں ہے' پر ابالا گیا ہے جس میں RAM کو کیسے مختص کیا جاتا ہے اس کے بارے میں کچھ نہیں کہا گیا ہے۔ گوگل سرچ کے ساتھ آپ کو جو کچھ ملتا ہے وہ بہت سی ٹیک سائٹس ہیں جو ایپل کے اسی محدود ڈیٹا پر قیاس آرائیاں کرتے ہیں۔ اس بات کا امکان کہ مساوی VRAM 'مطالبہ پر' مختص کیا جائے گا ایک بہت ہی قابل فہم قیاس ہے - لیکن جب تک کہ کوئی اس کی طرف اشارہ نہ کر سکے۔ ایپل دستاویز یہ تفصیلات کہ، یہ ہے قیاس.

حقیقت یہ یونیفائیڈ میموری لگتی ہے۔ ہے زیادہ موثر - لیکن کیسے زیادہ موثر کو جانچنا مشکل ہے، اور M1 کی کارکردگی کے دیگر فوائد سے الگ کرنا مشکل ہے (...جو اعلیٰ درجے کے Apple Silicon Macs کے ظاہر ہونے پر بہت کم متاثر کن نظر آتے ہیں)۔

ایسا لگتا ہے کہ یوٹیوب کی بہت ساری چیزیں ان لوگوں کی طرف سے آتی ہیں جو 'استعمال شدہ میموری' اور 'میموری پریشر' یا 'استعمال شدہ تبادلہ' اور تبادلہ کے درمیان فرق کو نہیں سمجھتے ہیں۔ شرح - یا ورک فلو پر RAM سے متعلق اسپیڈ اپ تلاش کر رہے ہیں جو Intel سسٹم پر RAM کو دباؤ نہیں ڈالتا ہے...
ردعمل:بکتر بند اور mszilard

mi7chy

24 اکتوبر 2014
  • 1 فروری 2021
کریونک نے کہا: متحد میموری اور مشترکہ میموری کے درمیان فرق یہ ہے کہ تقسیم کی کمی ہے۔ GPU اور CPU میموری کے ایک ہی بلاک تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ انٹیل کے مقابلے میں یہ دو مخصوص فوائد فراہم کرتا ہے:

1. ویڈیو میموری کے طور پر استعمال کرنے کے لیے RAM کو پہلے سے مختص کیے بغیر، آپ کو ویڈیو میموری کی مخصوص حدود (1.5GB جس کا پہلے ذکر کیا گیا ہے) سے نمٹنے کی ضرورت نہیں ہے، اور CPU اور GPU کی طلب کے درمیان زیادہ آسانی سے توازن قائم کر سکتے ہیں۔
2. بفرز کو کاپی کرنے کی ضرورت نہ ہونے کا مطلب ہے کہ کچھ قابل پیمائش RAM بچت، میموری بینڈوڈتھ پر کم دباؤ، اور تھوڑا سا لیٹنسی بڑھانا۔

انٹیل کا کہنا ہے کہ دوسری صورت میں متحرک مختص اور صفر کاپی بفر کے ساتھ۔ میری بی ایس کو نظر انداز کرنے کی فہرست بڑی ہوتی جارہی ہے۔

https://www.intel.com/content/www/us/en/support/articles/000020962/graphics.html

https://software.intel.com/content/...uffer-copies-on-intel-processor-graphics.html آخری ترمیم: فروری 1، 2021
ردعمل:ایلوما میک، لیمن اور اے اے پی ایل جیک

thedocbwarren

10 نومبر 2017
سان فرانسسکو، CA
  • 1 فروری 2021
سوچیں کہ یہ مدد کر سکتا ہے: https://developer.apple.com/videos/play/wwdc2020/10632/

یہ موبائل، کنسولز، اور کم طاقت والے GPUs کے ساتھ کامن رینڈرنگ کے طریقہ کار کی وضاحت کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آپ کو dGPUs سے کم میموری کی ضرورت ہے۔ ٹائل رینڈرنگ چھوٹی ٹائلوں میں 3d کو ہینڈل کرنے اور تبدیلیوں کو اسکین کرنے کا ایک طریقہ رہا ہے۔ یہ کنسول کے ساتھ ساتھ نئے ٹیبلٹس (iPad) پر برسوں سے کیا جا رہا ہے۔

اس کو دیکھتے ہوئے، یہ کٹ اور خشک نہیں ہے کہ آپ ساخت اور ریڈنرنگ کے لیے کتنی میموری استعمال کرتے ہیں۔ یہ اس سے مختلف ہے کہ ڈی جی پی یو کس طرح فریم بفرز کے ساتھ کام کرتے ہیں۔

theluggage نے کہا: جب تک کہ کوئی 16GB M1 مشین سے میموری پریشر ریڈنگ کے ساتھ واپس رپورٹ نہ کرے جو آپ کے مطلوبہ کام کے بوجھ کے قریب ہے - کسی کا اندازہ۔ 'میوزک پروڈکشن' شروع کرنے کے لیے سٹرنگ کا ایک ٹکڑا ہے (رام کا استعمال مکمل طور پر اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کس قسم کے ورچوئل آلات اور پلگ ان استعمال کر رہے ہیں)۔ کچھ میوزک ایپس میں کافی وسیع و عریض UIs ہوتے ہیں، اور کچھ ہائی-ریز ڈسپلے چلانے کے لیے ویڈیو کے لیے مختص کردہ زیادہ RAM کی ضرورت ہوگی - خاص طور پر اگر آپ اسکیلڈ موڈز استعمال کر رہے ہیں جہاں ہر چیز کو اندرونی بفر میں پیش کیا جاتا ہے اور پھر نمونہ اتارا جاتا ہے۔

مشکلات یہ ہیں کہ، ایک M1 نہ صرف آپ کا کام کرے گا، بلکہ اسے تیزی سے کرے گا کیونکہ یہ ہمہ جہت زیادہ موثر ہے اور جو کچھ آپ چکر لگاتے ہوئے کھوتے ہیں، وہ آپ جھولوں پر حاصل کرتے ہیں - اور یوٹیوب کے بہت سارے ڈیمو موجود ہیں جو اسے چلاتے ہوئے دکھاتے ہیں۔ لاجک پرو ٹریکس اور آلات کا شیڈ لوڈ۔

تاہم، محفوظ مفروضہ یہ ہے کہ اگر آپ کے ورک فلو کو درحقیقت انٹیل پر 16GB سے زیادہ کی ضرورت ہے تو یہ کم از کم فائدہ Apple Silicon پر 16GB سے زیادہ سے اور اعلیٰ ترین Apple Silicon سسٹم کے سامنے آنے کا انتظار کرنا بہتر ہوگا۔ یہاں تک کہ اگر ایک M1 کرسکتا ہے۔ فی الحال ایک اعلیٰ درجے کے Intel iMac یا 16' MBP سے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کریں، چھ ماہ کے عرصے میں اس کے چہرے پر ریت اکھڑ جائے گی - یہ عجیب و غریب وقفہ جہاں انٹری لیول میک بظاہر زیادہ مہنگے سے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہیں، اس کے لیے نہیں چلیں گے۔ طویل - ایپل اسے جاری رکھنے کا متحمل نہیں ہوسکتا یا یہ اعلی کے آخر میں میک کی فروخت کو مارنے والا ہے۔

اس نے کہا، آپ کو اس بات کا یقین کرنے کی ضرورت ہے کہ آپ واقعی کرتے ہیں سب سے پہلے اپنے انٹیل میک پر تمام رام کی ضرورت ہے (میموری پریشر کو دیکھیں)۔

ویڈیو ریم کے لحاظ سے، M1 کا انٹیل انٹیگریٹڈ گرافکس والے MacBook یا Mini سے بہتر ہونا تقریباً یقینی ہے۔ بمقابلہ ایک iMac کہ صرف 8GB+ VRAM کے ساتھ ایک مجرد GPU ہے، یہ بتانا مشکل ہے۔

(اس کے علاوہ، آپ کو احتیاط سے جانچنے کی ضرورت ہے کہ آیا تمام پلگ ان، ڈرائیورز وغیرہ، جن کی آپ کو ضرورت ہے وہ ابھی تک بگ سور کے ساتھ مطابقت رکھتے ہیں، M1 کو چھوڑ دیں...)



کسی کو مؤثر طریقے سے 'گو گوگل' پر جانے کے لیے کہنا خاص طور پر اس وقت مددگار نہیں ہوتا جب انٹرنیٹ جعلی معلومات اور بے بنیاد قیاس آرائیوں کے ساتھ تیر رہا ہو۔ سب کچھ جو میں نے دیکھا ہے۔ ایپل سے انتہائی مبہم، تکنیکی معلومات سے زیادہ مارکیٹنگ ہے، اور 'یونیفائیڈ میموری تیز ہے کیونکہ ڈیٹا کو ڈیوائسز کے درمیان کاپی کرنے کی ضرورت نہیں ہے' پر ابالا گیا ہے جس میں RAM کو کیسے مختص کیا جاتا ہے اس کے بارے میں کچھ نہیں کہا گیا ہے۔ گوگل سرچ کے ساتھ آپ کو جو کچھ ملتا ہے وہ بہت سی ٹیک سائٹس ہیں جو ایپل کے اسی محدود ڈیٹا پر قیاس آرائیاں کرتے ہیں۔ اس بات کا امکان کہ مساوی VRAM 'مطالبہ پر' مختص کیا جائے گا ایک بہت ہی قابل فہم قیاس ہے - لیکن جب تک کہ کوئی اس کی طرف اشارہ نہ کر سکے۔ ایپل دستاویز یہ تفصیلات کہ، یہ ہے قیاس.

حقیقت یہ یونیفائیڈ میموری لگتی ہے۔ ہے زیادہ موثر - لیکن کیسے زیادہ موثر کو جانچنا مشکل ہے، اور M1 کی کارکردگی کے دیگر فوائد سے الگ کرنا مشکل ہے (...جو اعلیٰ درجے کے Apple Silicon Macs کے ظاہر ہونے پر بہت کم متاثر کن نظر آتے ہیں)۔

ایسا لگتا ہے کہ یوٹیوب کی بہت ساری چیزیں ان لوگوں کی طرف سے آتی ہیں جو 'استعمال شدہ میموری' اور 'میموری پریشر' یا 'استعمال شدہ تبادلہ' اور تبادلہ کے درمیان فرق کو نہیں سمجھتے ہیں۔ شرح - یا ورک فلو پر RAM سے متعلق اسپیڈ اپ تلاش کر رہے ہیں جو Intel سسٹم پر RAM کو دباؤ نہیں ڈالتا ہے...

ڈی ایم سی کلاؤڈ

7 ستمبر 2009
اینکریج، اے کے
  • 1 فروری 2021
لیمن نے کہا: یہ آپ کے دعوے کی تائید کیسے کرے گا؟ میں جو پوچھ رہا ہوں وہ یہ ہے کہ - کیا آپ کے پاس کوئی حقیقت پسندانہ ثبوت ہے، یا کسی ایسے ذریعہ کا حوالہ ہے جو اس طرح کے حقائق پر مبنی ثبوت پیش کرتا ہے کہ GPU میموری مختص انٹیل اور Apple GPUs پر مختلف طریقے سے کام کرتا ہے؟ دونوں سی پی یو اور جی پی یو کے درمیان مشترکہ آخری سطح کے کیشے کے ساتھ متحد میموری فن تعمیر کا استعمال کرتے ہیں۔ M1 یقینی طور پر GPU کے استعمال کے لیے کچھ میموری محفوظ رکھتا ہے، حالانکہ مجھے یقین نہیں ہے کہ کتنی ہے۔

x86 سسٹم RAM کے لیے متحد میموری استعمال نہیں کرتا ہے۔ UMA سے مراد سسٹم میں RAM سیٹ اپ ہے، CPU کیش نہیں۔ x86 پلیٹ فارم کے ساتھ، سسٹم رام کو سی پی یو اور آئی جی پی یو سیکشن میں تقسیم کرتا ہے۔ iGPU کے لیے، نظام عام طور پر GPU آپریشنز کے لیے تقریباً 2GB مختص کرتا ہے، یعنی CPU کے لیے صرف 6GB دستیاب ہیں۔ آپریشنز کے لیے جہاں ڈیٹا کو CPU اور iGPU دونوں کے ذریعے ہیرا پھیری کرنا پڑتا ہے، اسے سسٹم بس میں دو بار RAM میں کاپی کیا جاتا ہے (ایک بار فی پارٹیشن)، پھر سسٹم کو ڈیٹا کے دو سیٹوں کو ایک بار RAM سے واپس پاس کرنے کے بعد ملاپ کرنا پڑتا ہے، جو اضافی پروسیسنگ کا وقت شامل کرتا ہے۔ UMA سیٹ اپ کے ساتھ M1 استعمال کرتا ہے، CPU اور iGPU دونوں بیک وقت پورے سسٹم RAM تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں (یعنی CPU اور GPU کے درمیان RAM کی کوئی تقسیم نہیں ہے۔) اس کا مطلب ہے کہ ڈیٹا کو صرف ایک بار RAM میں کاپی کیا جاتا ہے، اور چونکہ تمام آپریشن بیک وقت ہو سکتے ہیں، RAM سے CPU کو واپس بھیجے جانے کے بعد ایک ہی ڈیٹا کے دو ورژنز کو ملانے سے کوئی اوور ہیڈ وابستہ نہیں ہے۔
ردعمل:بکتر بند اور چابی

ڈی ایم سی کلاؤڈ

7 ستمبر 2009
اینکریج، اے کے
  • 1 فروری 2021
لیمن نے کہا: انٹیل دستاویزات آپ سے متفق نہیں ہیں۔

https://software.intel.com/sites/default/files/managed/db/88/The-Architecture-of-Intel-Processor-Graphics-Gen11_R1new.pdf#page19
جہاں تک میں دوبارہ بھرتا ہوں، انٹیل کم از کم سینڈی برج سے، شاید اس سے پہلے یونیفائیڈ میموری استعمال کر رہا ہے۔ کچھ پابندیاں ہو سکتی ہیں، 100% یقین نہیں۔

ایک چیز جو آپ کو سمجھنی ہوگی وہ یہ ہے کہ Intel کی طرف سے 'UMA' کی اصطلاح کا استعمال گمراہ کن ہے۔ Intel کے مقاصد کے لیے، انہوں نے صرف Intel HD کا نام بدل کر UMA رکھا، لیکن بنیادی فن تعمیر میں کوئی تبدیلی نہیں کی۔ دوسری طرف، ایپل کا نقطہ نظر بنیادی طور پر وہی ہے جو AMD Ryzen-series CPUs کے لیے اپنی انفینٹی فیبرک ٹیکنالوجی کی ترقی کے ساتھ برسوں سے کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ ایپل کا نقطہ نظر انٹیل جیسا کیوں نہیں ہے اس کی نسبتاً آسان وضاحت یہاں ہے:

M1 پروسیسر کی میموری ایک واحد پول ہے جو پروسیسر کے کسی بھی حصے کے ذریعے قابل رسائی ہے۔ اگر سسٹم کو گرافکس کے لیے مزید میموری کی ضرورت ہے، تو وہ اسے مختص کر سکتا ہے۔ اگر اسے نیورل انجن کے لیے مزید میموری کی ضرورت ہو، اسی طرح۔ اس سے بھی بہتر، کیونکہ پروسیسر کے تمام پہلو سسٹم کی تمام میموری تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں، جب گرافکس کور کو کسی ایسی چیز تک رسائی حاصل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جس تک پہلے پروسیسر کور کے ذریعے رسائی حاصل کی جا رہی ہو تو کوئی کارکردگی متاثر نہیں ہوتی۔ دوسرے سسٹمز پر، ڈیٹا کو میموری کے ایک حصے سے دوسرے حصے میں کاپی کرنا پڑتا ہے — لیکن M1 پر، یہ فوری طور پر قابل رسائی ہے۔

یہاں تک کہ اوپر 'مختص' کا ذکر بھی گمراہ کن اور x86 پلیٹ فارم کا نمونہ ہے۔ چونکہ Apple کا UMA RAM کو GPU اور CPU کے درمیان تقسیم نہیں کرتا ہے، اس لیے CPU اور GPU کے درمیان RAM کی کوئی حقیقی تقسیم نہیں ہے۔

M1 Macs کے ساتھ، میموری وہ نہیں ہے جو پہلے ہوا کرتی تھی۔

ایپل نے کمپیوٹر میں ریم کے استعمال کا طریقہ بدل دیا ہے۔ اور یہ ہماری سوچ کو بدلنے کا وقت ہے۔
ردعمل:بکتر بند، چابیگ اور ایم ڈی ایس 1256

کریونک

8 ستمبر 2003
  • 1 فروری 2021
dmccloud نے کہا: ایک چیز جو آپ کو سمجھنی ہوگی وہ یہ ہے کہ Intel کی طرف سے 'UMA' کی اصطلاح کا استعمال گمراہ کن ہے۔ Intel کے مقاصد کے لیے، انہوں نے صرف Intel HD کا نام بدل کر UMA رکھا، لیکن بنیادی فن تعمیر میں کوئی تبدیلی نہیں کی۔

میں ایماندار رہوں گا، لیمن اور mi7chy (بڑے رویہ کے باوجود) اچھے ذرائع کی طرف اشارہ کرتے ہیں جو Intel کم از کم زیرو کاپی اور ڈائنامک پارٹیشن سائزنگ کو سپورٹ کرتا ہے۔

یہاں تک کہ اگر یہ درست UMA نہیں ہے جیسا کہ آپ کا دعوی ہے، ایسا لگتا ہے کہ میں نے ابھی تک جو دستاویزات پڑھی ہیں، یہ کم از کم اس قابل ہے کہ میموری کے صفحات کو صفر کاپی کے لیے استعمال کیا جا سکے، جس کی مجھے امید ہے کہ کچھ دلچسپ چالیں ہوں گی۔ ایک ہی RAM صفحہ دونوں اطراف کے لیے دستیاب ہے۔

میرے پاس جو سوال ہے جس کی مجھے امید ہے کہ مزید وقت ملنے پر دستاویزات جواب دیں گے کہ ان صفحات کو مزید تفصیل سے کیسے ہینڈل کیا جاتا ہے، اور اس کا بہترین فائدہ اٹھانے کے لیے OS کو کس قسم کا انضمام کرنا پڑتا ہے۔ لیکن اس جواب کے باوجود، اگر OS APIs کو GPU کو اشارہ کرنا ہے کہ صفحات کو کیسے منظم کیا جائے، تو ایپل نے وہاں کتنی اصلاح کی ہے؟

لیمن نے کہا: انٹیل دستاویزات آپ سے متفق نہیں ہیں۔

https://software.intel.com/sites/default/files/managed/db/88/The-Architecture-of-Intel-Processor-Graphics-Gen11_R1new.pdf#page19
جہاں تک میں دوبارہ بھرتا ہوں، انٹیل کم از کم سینڈی برج سے، شاید اس سے پہلے یونیفائیڈ میموری استعمال کر رہا ہے۔ کچھ پابندیاں ہو سکتی ہیں، 100% یقین نہیں۔

ویلپ، انٹیل کے GPU فن تعمیر کے بارے میں میری سمجھ پرانی ثابت ہوئی ہے۔ درحقیقت، اس معاملے میں بہت بڑا فرق نہیں ہونا چاہئے۔

میری سمجھ یہ تھی کہ ابھی بھی کچھ طے شدہ تقسیم جاری ہے، لیکن ایسا لگتا ہے کہ گوگل اس پر پرانے مضامین کو کھینچ رہا ہے، جس کی وجہ سے میں غلط راستے پر چلا گیا۔

thedocbwarren نے کہا: سوچو کہ اس سے مدد مل سکتی ہے: https://developer.apple.com/videos/play/wwdc2020/10632/

یہ موبائل، کنسولز، اور کم طاقت والے GPUs کے ساتھ کامن رینڈرنگ کے طریقہ کار کی وضاحت کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آپ کو dGPUs سے کم میموری کی ضرورت ہے۔ ٹائل رینڈرنگ چھوٹی ٹائلوں میں 3d کو ہینڈل کرنے اور تبدیلیوں کو اسکین کرنے کا ایک طریقہ رہا ہے۔ یہ کنسول کے ساتھ ساتھ نئے ٹیبلٹس (iPad) پر برسوں سے کیا جا رہا ہے۔

اس کو دیکھتے ہوئے، یہ کٹ اور خشک نہیں ہے کہ آپ ساخت اور ریڈنرنگ کے لیے کتنی میموری استعمال کرتے ہیں۔ یہ اس سے مختلف ہے کہ ڈی جی پی یو کس طرح فریم بفرز کے ساتھ کام کرتے ہیں۔

ویڈیو کو دوبارہ سکیم کرنے کے بعد میری سمجھ (مجھے اسے آخری بار دیکھے چند ماہ ہو چکے ہیں) یہ ہے کہ یہ ضروری نہیں کہ ویڈیو میموری کی اس مقدار کو متاثر کرے جس کی اتنی ضرورت ہے، بلکہ میموری بینڈوتھ پر دباؤ ڈالا جاتا ہے۔

مجھے اب بھی ایک دیئے گئے سائز کی ساخت کے لیے X MB، اور کسی بھی ڈیزائن میں فریم بفر کے لیے X MB درکار ہے۔ تاہم، TBDR کم کر دیتا ہے کہ آپ کو کتنی بار (V)RAM تک پہنچنے کی ضرورت ہے، خاص طور پر ایسے حالات میں جہاں آپ کو متعدد پاسز کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ انٹرمیڈیٹ بفرز کو *کچھ* کم کر سکتا ہے، لیکن یہ فرض کرتا ہے کہ استعمال میں آنے والے دوسرے بفرز کے مقابلے میں انٹرمیڈیٹ بفرز قابل توجہ شراکت ہیں۔ میری سمجھ یہ تھی کہ بیک بفر خود ہی انٹرمیڈیٹ بفر کے طور پر استعمال ہوتا تھا، اس لیے میں تھوڑا سا شکی ہوں کہ وہاں بہت بڑے فائدے ہونے ہیں۔ ٹیکسچر کی طرف کھینچنا ان دنوں عام معلوم ہوتا ہے، اس لیے میری توقع سے کہیں زیادہ ہو سکتا ہے، یہ فرض کرتے ہوئے کہ یہ تمام منظرنامے بناوٹ کے بجائے ٹائل کی سطح پر کیے جا سکتے ہیں۔ آخری ترمیم: فروری 1، 2021

ڈی ایم سی کلاؤڈ

7 ستمبر 2009
اینکریج، اے کے
  • 1 فروری 2021
انٹیل اب بھی سی پی یو اور جی پی یو ریم کو تقسیم کرتا ہے، لہذا آپ کو سی پی یو سائیڈ سے جی پی یو سائیڈ میں ڈیٹا کاپی کرنا ہوگا اور اس کے برعکس (بولڈ سیکشن ایپل کا اپروچ ہے، اٹالکائزڈ سیکشن انٹیل کا ہے):

آئیے آخری نقطہ، آن چپ میموری میں کھودتے ہیں۔ M1 کے ساتھ، یہ بھی SoC کا حصہ ہے۔ M1 میں میموری وہ ہے جسے 'یونیفائیڈ میموری آرکیٹیکچر' (UMA) کے طور پر بیان کیا گیا ہے جو CPU، GPU، اور دیگر کور کو ایک دوسرے کے درمیان معلومات کا تبادلہ کرنے کی اجازت دیتا ہے، اور متحد میموری کے ساتھ، CPU اور GPU ایک جگہ اور دوسرے علاقے کے درمیان ڈیٹا کاپی کرنے کے بجائے بیک وقت میموری تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ . ایرک جاری ہے…

ایک طویل عرصے سے، بجٹ کمپیوٹر سسٹمز میں سی پی یو اور جی پی یو کو ایک ہی چپ (ایک ہی سلکان ڈائی) میں ضم کیا گیا ہے۔ ماضی میں 'انٹیگریٹڈ گرافکس' کہنا بنیادی طور پر 'سست گرافکس' کہنے جیسا ہی تھا۔ یہ کئی وجوہات کی بناء پر سست تھے:
اس میموری کے الگ الگ حصے CPU اور GPU کے لیے مختص کیے گئے ہیں۔ اگر سی پی یو کے پاس ڈیٹا کا ایک حصہ تھا وہ جی پی یو کو استعمال کرنا چاہتا تھا، تو یہ نہیں کہہ سکتا کہ یہاں میری کچھ میموری ہے۔ نہیں، CPU کو واضح طور پر GPU کے زیر کنٹرول میموری ایریا پر ڈیٹا کا پورا حصہ کاپی کرنا تھا۔


'بجٹ کمپیوٹر سسٹم' سے متعلق حصہ وہی ہے جو انٹیل آج تک مربوط گرافکس کے لیے استعمال کرتا ہے۔ اس سے قطع نظر کہ انٹیل اپنے فن تعمیر کو کیا کہتا ہے اس میں کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے۔


ایپل M1 چپ اتنی تیز کیوں ہے - ایک ڈویلپر وضاحت کرتا ہے | پروڈکشن ایکسپرٹ

آپ نے سوچا ہوگا کہ Apple M1 چپ اتنی تیز کیوں ہے؟ اس آرٹیکل میں، ہم ایک ڈویلپر سے سیکھتے ہیں کہ کیا بناتا ہے، یہاں تک کہ یہ انٹری لیول میک، اتنی تیزی سے۔ www.pro-tools-expert.com
جانی سروجی نے WWDC کے دوران اس سے براہ راست خطاب کیا:

'ایک ہی ڈیٹا کو میموری کے متعدد تالابوں کے درمیان کاپی کیے بغیر اس تک رسائی حاصل کریں'

ایپل کا M1: تازہ ترین میک کے اندر چپ پر ایک قریبی نظر

ایپل کے ایونٹ میں 'ایک اور چیز' کا نام دیا گیا، کمپنی نے ناظرین کو M1 چپ اور اس کے 16 بلین ٹرانزسٹرز کا ورچوئل ٹور دیا۔ www.techrepublic.com
ردعمل:chabig اور thedocbwarren

thedocbwarren

10 نومبر 2017
سان فرانسسکو، CA
  • 1 فروری 2021
یقینی طور پر پرانا۔ میں اس حقیقت سے اور بھی زیادہ خوفزدہ ہوں کہ اب وہ Iris Xe کے ڈیسکریٹ ورژن (OEMs کو) فروخت کریں گے۔ فن تعمیر سے زیادہ سے زیادہ پھیل رہا ہے۔ ایسی گندگی۔
Krevnik نے کہا: میں ایماندار رہوں گا، leman اور mi7chy (بے شرم رویہ کے باوجود) اچھے ذرائع کی طرف اشارہ کرتے ہیں جو Intel کم از کم زیرو کاپی اور ڈائنامک پارٹیشن سائزنگ کو سپورٹ کرتا ہے۔

یہاں تک کہ اگر یہ درست UMA نہیں ہے جیسا کہ آپ کا دعوی ہے، ایسا لگتا ہے کہ میں نے ابھی تک جو دستاویزات پڑھی ہیں، یہ کم از کم اس قابل ہے کہ میموری کے صفحات کو صفر کاپی کے لیے استعمال کیا جا سکے، جس کی مجھے امید ہے کہ کچھ دلچسپ چالیں ہوں گی۔ ایک ہی RAM صفحہ دونوں اطراف کے لیے دستیاب ہے۔

میرے پاس جو سوال ہے جس کی مجھے امید ہے کہ مزید وقت ملنے پر دستاویزات جواب دیں گے کہ ان صفحات کو مزید تفصیل سے کیسے ہینڈل کیا جاتا ہے، اور اس کا بہترین فائدہ اٹھانے کے لیے OS کو کس قسم کا انضمام کرنا پڑتا ہے۔ لیکن اس جواب کے باوجود، اگر OS APIs کو GPU کو اشارہ کرنا ہے کہ صفحات کو کیسے منظم کیا جائے، تو ایپل نے وہاں کتنی اصلاح کی ہے؟



ویلپ، انٹیل کے GPU فن تعمیر کے بارے میں میری سمجھ پرانی ثابت ہوئی ہے۔ درحقیقت، اس معاملے میں بہت بڑا فرق نہیں ہونا چاہئے۔

میری سمجھ یہ تھی کہ ابھی بھی کچھ طے شدہ تقسیم جاری ہے، لیکن ایسا لگتا ہے کہ گوگل اس پر پرانے مضامین کو کھینچ رہا ہے، جس کی وجہ سے میں غلط راستے پر چلا گیا۔



ویڈیو کو دوبارہ سکیم کرنے کے بعد میری سمجھ (مجھے اسے آخری بار دیکھے چند ماہ ہو چکے ہیں) یہ ہے کہ یہ ضروری نہیں کہ ویڈیو میموری کی اس مقدار کو متاثر کرے جس کی اتنی ضرورت ہے، بلکہ میموری بینڈوتھ پر دباؤ ڈالا جاتا ہے۔

مجھے اب بھی ایک دیئے گئے سائز کی ساخت کے لیے X MB، اور کسی بھی ڈیزائن میں فریم بفر کے لیے X MB درکار ہے۔ تاہم، TBDR کم کر دیتا ہے کہ آپ کو کتنی بار (V)RAM تک پہنچنے کی ضرورت ہے، خاص طور پر ایسے حالات میں جہاں آپ کو متعدد پاسز کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ انٹرمیڈیٹ بفرز کو *کچھ* کم کر سکتا ہے، لیکن یہ فرض کرتا ہے کہ استعمال میں آنے والے دوسرے بفرز کے مقابلے میں انٹرمیڈیٹ بفرز قابل توجہ شراکت ہیں۔ میری سمجھ یہ تھی کہ بیک بفر خود ہی انٹرمیڈیٹ بفر کے طور پر استعمال ہوتا تھا، اس لیے میں تھوڑا سا شکی ہوں کہ وہاں بہت بڑے فائدے ہونے ہیں۔ ٹیکسچر کی طرف کھینچنا ان دنوں عام معلوم ہوتا ہے، اس لیے میری توقع سے کہیں زیادہ ہو سکتا ہے، یہ فرض کرتے ہوئے کہ یہ تمام منظرنامے بناوٹ کے بجائے ٹائل کی سطح پر کیے جا سکتے ہیں۔

ڈی ایم سی کلاؤڈ

7 ستمبر 2009
اینکریج، اے کے
  • 1 فروری 2021
thedocbwarren نے کہا: یقینی طور پر پرانا۔ میں اس حقیقت سے اور بھی زیادہ خوفزدہ ہوں کہ اب وہ Iris Xe کے ڈیسکریٹ ورژن (OEMs کو) فروخت کریں گے۔ فن تعمیر سے زیادہ سے زیادہ پھیل رہا ہے۔ ایسی گندگی۔


Iris Xe ایک ری برانڈڈ Intel UHD iGPU سے زیادہ کچھ نہیں ہے (جو خود Intel HD سے دوبارہ برانڈ کیا گیا تھا)۔ ایسا لگتا ہے کہ وہ باہر کو دوبارہ پینٹ کرکے Chevelle کو بالکل نئی کار کے طور پر پیش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں...

thedocbwarren

10 نومبر 2017
سان فرانسسکو، CA
  • 1 فروری 2021
dmccloud نے کہا: Iris Xe rebranded Intel UHD iGPU سے زیادہ کچھ نہیں ہے (جسے خود Intel HD سے دوبارہ برانڈ کیا گیا تھا)۔ ایسا لگتا ہے کہ وہ باہر کو دوبارہ پینٹ کرکے Chevelle کو بالکل نئی کار کے طور پر پیش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں...
اتنا سچ ہے، میں یقین نہیں کر سکتا کہ وہ 11ویں جنرل کے لیے بھی ان کے مجرد کارڈ بنا رہے ہیں۔

robco74

22 نومبر 2020
  • 1 فروری 2021
اگر آپ کسی بھی طرح کی موسیقی تخلیق کرتے ہیں، تو نئے M1 Macs پر غور کرتے وقت آپ کے خدشات کی فہرست میں RAM کم ہونی چاہیے۔ بگ سور نے ڈرائیور کی بڑی تبدیلیاں کیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ وہ Big Sur، اور Apple Silicon کو سپورٹ کرتے ہیں، پہلے اپنے تمام سازوسامان بنانے والوں سے رابطہ کریں۔ سب ابھی تک نہیں کرتے۔
ردعمل:وجہ سوال

quarkysg

12 اکتوبر 2019
  • 1 فروری 2021
لیمن نے کہا: انٹیل دستاویزات آپ سے متفق نہیں ہیں۔

https://software.intel.com/sites/de...tel-Processor-Graphics-Gen11_R1new.pdf#page19
ایسا لگتا ہے کہ صرف جنرل 11 iGPU کی وضاحت کی جائے؟ کیا اس کا اطلاق پچھلی نسلوں کے iGPUs پر بھی ہوتا ہے؟